Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za morální destrukci naší politické scény vděčíme Opoziční smlouvě Václava Klause s Milošem Zemanem, tedy ODS a ČSSD, ale i TOP 09, ale i KSČM. Ti všichni mohou za grandiózní preference ANO.

Ale jsou přece strany se slušnými politiky: KDU-ČSL, Piráti, STAN. Staří matadoři jsou odstaveni a vedou je mladí politici. A tak neříkejme, že není koho volit!

:-)

0 0
možnosti

Kdybych byl mladý - Volil bych KSČm, protože všechno současné je špatné - budoval bych to nové ! Pak, jako státní zaměstnanec - jedině ČSSD, zdroje jsou - rýsuji přece excelovskou tabulku . Jako neustálý a nejistý hledač svého blaha - bych volil Hnutí ANO, konečně někdo, kdo mi to zařídí ! V důchodu bych to zase viděl jinak - Volil bych Stranu nesvéprávných občanů s tajemníkem OV KSČ s. Velebou - má zkušenosti ! Jsem ještě při rozumu a nějaké síle, vlastním ŽL - hledám tedy toho, kdo mi bude dělat co nejmenší překážky - více nepotřebuji. Pak asi TOP 09 - pokud chci i do Evropy, pokud nechci - tak ODS ... Bobošíková mi nějak zmizla, podobně teta Volfová - jejich čich k přežití mne vždy fascinoval ! ... :-)

0 1
možnosti

.........tak konečně mi někdo poradí, koho bych mohl volit, řekl jsem si a otevřel Váš blog. A zase vedle. Těch tipů koho NE je plno, koho ANO zatím nikdo asi neví nebo se to stydí napsat.

0 0
možnosti

NE: KSČM, ODS, ČSSD, TOP 09, SPO, SPD, Svobodní...

ANO: STAN, KDU-ČSL, Piráti, ANO...

Potenciální ANO: Royalisté! Nebylo by to krásné, mít opět krále?

0 0
možnosti

Převzato:

O víkendu jsme byli s manželkou navštívit rodiče v Kolíně. Samozřejmě přišla řeč na politiku a otázku koho volit. Staříčci jsou bezradní, neboť prý všichni už je zklamali. Řekl jsem jim, že já se rozhodnu podle programu. Pro mě je důležitá nezpochybnitelná příslušnost k Západu, podpora aktivních občanů, tedy živnostníků a střední třídy a malý stát jakožto servis pro občany nikoli jako vrchnost, podpora vzdělání a dostupné zdravotnictví a jasné odmítnutí povolební kolaborace s ANOfertem. Pokud vím, takový program nabízí TOP 09. Následoval úlek a výkřik: "Ale tam je přece ten Kalousek!" Odpovídám: "Já vím, o kterém pan Babiš říká, že je symbolem korupce. Akorát Kalouskovi nikdy nikdo nic neprokázal a jako o symbolu korupce o něm mluví pan Babiš, který tady po celou dobu korupční prostředí nejspíš aktivně vytvářel. A ještě jednu věc bych panu Kalouskovi rozhodně nevyčítal a sice, že nás jakožto ministr financí provedl vleklou a hlubokou světovou finanční krizí bez znatelných ran." Zdálo se mi, že rodičové o tom začali aspoň přemýšlet... 

5 1
možnosti
Foto

R41o49m18a73n 25K46o51z23e86l

11. 9. 2017 23:29

Jenže za své vlády Kalousek proti živnostníkům neustále brojil, že teď říká něco jiného, mu máme věřit? Je to přímo mistr názorových veletočů.

1 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS